domingo, 11 de mayo de 2014

Troba - Dors 02-31

La vida està plena de llàgrimes i rialles. Alegries i tristeses van escribin-se configurant un periple vital que comença quan naixem, plorant. Molts afirmen que és perquè no volem abandonar el si matern ja que allí ens trobàvem molt a gust i al món es ve a lluitar i a patir, cosa que no creiem sigui del gust de ningú. Els somnis es converteixen moltes vegades en paraules que busquem amb afany intentant que no siguin somnis i es converteixin en realitats, busquem desesperadament la Felicitat. És clar que trobar-la... aixó ja és una altra cosa. Ara i des de La Xarxa de Comunicació Local i totes les emissores que emeten Troba – Dors, nosaltres que Som Botiguers de Somnis, envoltats de paraules i música, anem a obrir la botigueta amb un só calent i tropical que ens portará Javier Ojeda. Som Quimet Curull i Mario Prades i ara.

Aixequem la persiana

Javier Ojeda – Oiga camarero

En aquesta cançó Javier Ojeda ens parla de que la vida és molt complicada i plena de problemes i ell els pretén alleujar amb una mica de ritme calent, tropical, i un còctel sabrosón. El passat mes de gener es va publicar “Barrio de La Paz (Acto 1)”, un nou àlbum en solitari de Javier Ojeda, conegut com JO i que és el líder, paral·lelament, del grup malagueny Danza Invisible, encara que a la seva pàgina web consta que es va editar l'any 2012, supossem que deu ser algun tipus d'error ja que la presentació oficial s'ha fet al Teatre Echegaray fa un parell de mesos, amb bones crítiques i assistència de públic. El disc té moltes connotacions caribenyes, cosa que comprovareu escoltant aquesta cançó amb la que obrim el programa d'avui de Troba - Dors. De fet les incursions llatines sempre han estat del grat de Javier Ojeda i les trobàvem en moltes de les cançons de Danza Invisible, fins i tot quan al disc "Tia Lucía" van versionar al gran Gato Pérez en una de les cançons que es van incloure. El cantant, músic i compositor Javier Ojeda, va néixer a Màlaga, el 29 de maig de 1964. Va començar amb el grup Danza Invisible l'any 1981 i Ricardo Teixidó que havia estat el cantant fins aquell moment, va passar a tocar només la bateria. Danza Invisible que segueixen en actiu, han obtingut dos discos de platí i 4 d'or al llarg de la seva carrera professional, només a Espanya. Enrere han quedat cançons històriques del pop espanyol com "Al amanecer”, “Sabor de amor”, “Reina del Caribe”, "Sin aliento" i sobretot "Al otro lado de la carretera" que era la seva versió de l'èxit de Van Morrison i que es va incloure en el doble recopilatori “Más que coches”.
El malagueny Javier Ojeda

Mazoni – La granja de la Paula

“Si els dits fossin xilòfons” és el títol del llarga durada de Mazoni, un projecte del músic de la Bisbal d'Empordà Jaume Pla, del qual us hem extret aquest tema que escoltarem ara a Troba - Dors i que es una versión del “Maggie´s Farm” de Bob Dylan. Jaume Pla va formar el seu primer grup a l'escola, posteriorment seria el cantant de Holland Park, amb els quals gravaria un disc l’any 2002 i un altre el 2004, per finalment crear Mazoni i va debutar discogràficament amb el disc "7 songs for a sleepless night", cantat en anglès i que es va publicar l'any 2004. A partir del 2006 i amb el seu segon disc ja comença a interpretar les seves cançons en català. Aquest tema que us hem extret del seu tercer àlbum, com us deiem és una peça escrita per Bob Dylan i en la versió de Mazoni ens explica els problemes d'aquest noi que no vol treballar a la granja de la Paula, però tampoc en la dels familiars de la noia. El nostre protagonista jutja que tothom l’explota i el tracten molt malament. El videoclip d'aquesta cançó va ser dirigit per Raúl Cuevas. Paral·lelament al seu treball com Mazoni, Jaume Pla té diversos projectes, entre ells va formar part, al costat de Pau Riba, de La Banda dels Lladres. En total i signant com Mazoni ha publicat set àlbums, l'últim "Sacrifiqueu la princesa", va sortir a la venda al gener passat.
Els Mazoni al complert

La granja dela Paula (Bob Dylan)

No penso treballar a la granja de la Paula mai més
no penso treballar a la granja de la Paula mai més

Em llevo al matí esperant que es posi a ploure
angoixat ple de pors que no em deixen moure
hauríeu de veure com em fa escombrar el carrer
no penso tornar a ca la Paula mai més

No penso treballar pel germà de la Paula mai més
no penso treballar pel germà de la Paula mai més

Em tracta com un gos i em paga una misèria
i em multa cada cop que em deixo la porta oberta
i encara em pregunta si m'ho estic passant bé!
no penso tornar a ca la Paula mai més

No penso treballar per la mare de la Paula mai més
no vull treballar per la mare de la Paula mai més

Alliçona el servei sobre Déu, Home i Llei
mou els fils mentre el pare jeu com un rei
té seixanta anys però diu que en té cinquanta només
no penso tornar a ca la Paula mai més

No penso treballar a la granja de la Paula mai més
ni de conya penso tornar a ca la Paula mai més

Ho he intentat tot, per ser tal com sóc
però aquí si no ets com ells això serveix de poc
ells canten i tu ets l'esclau però ja en tinc prou
no hi penso tornar tan si neva com si plou
mai més.


Carlos Berlanga y Vainica Doble – La Funcionaria

En aquesta cançó Carlos Berlanga ens parla d'una funcionària que treballa en algun Ministeri i que amb el temps i tenint en compte que el seu treball l'avorreix, ella desitja haver estudiat “Corte y confección”, en lloc d'haver fet aquelles oposicions. La veritat és que moltes i molts han fet oposicions a Ministeris, Ajuntaments i altres estaments oficials només per tenir un treball segur per a la resta de la seva vida, però no vol dir que sentin interès pel que estan fent. Només heu de veure el volum de funcionaris de què disposem. Aquesta és la causa de la mala fama que té el funcionariat entre la gent del carrer, això i els càrrecs assignats a dit només perquè es pertany a un partit polític. La veritat és que els que ens governen haurien de plantejar-se fer neteja entre el funcionariat, però deixant als que siguin efectius en el seu treball, res de mantenir-se aferrats a la cadira només per motius polítics. Cantant, músic, dissenyador, pintor i compositor Carlos Berlanga va ser una de les figures més importants de la movida madrilenya. Va formar part de Kaka de Luxe, Alaska y Los Pegamoides i Alaska y Dinarama que va ser la seva etapa més brillant, arribant a vendre més de quatre milions de discos. L'any 1989 i despres de tindre enfrentaments amb la resta del grup, Carlos Berlanga va deixar a Alaska y Dinarama i es va llançar en solitari, encara que mai va arribar al nivell de la banda. L’any 1990 edita el seu primer disc, es deia “El ángel exterminador”, va ser produït per Luis Carlos Esteban i el va publicar Hispavox. L'any 1994 surt el seu segon àlbum "Indicios", ja amb el segell Compadres. En ell es trobava aquest tema en el qual col·laborava Vainica Doble (a la foto) i que us hem seleccionat per escoltar Troba - Dors, va ser produït per Juan Manuel Sueiro. Un altre dels temes destacables d'aquest disc és "Aguas de Março", un clàssic d'Antonio Carlos Jobim, on intervé Ana Belén. La portada de "Indicios" és un homenatge a la del disc "Wave" del cantant, pianista i compositor brasileiro. Aquest disc de Carlos Berlanga va ser reeditat l'any 2003. Encara Carlos Berlanga va arribar a gravar dos àlbums més, fins que el va sorprendre la mort, el 5 de juny de 2002 a conseqüència d'una llarga malaltia hepàtica. Carlos Berlanga era fill del director de cinema Luis García Berlanga. De Vainica Doble parlarem un altre dia i escoltarem a Carmen Santonja que va morir el 23 de juliol del 2000 i Gloria Van Aerssen. Un duet femení que va debutar l'any 1969 en una pel·lícula de Marisol.

Suzanne Vega – Luka

La cantant i compositora Suzanne Vega a la que escoltem ara a Troba – Dors, va néixer el 11 de juliol de 1959 a Santa Monica, Califòrnia. L’any 1985 Suzanne Vega va treure el primer disc amb el seu nom per títol genéric, però la seva poc prolífera carrera es troba marcada per un LP, l'àlbum "Solitude standing" editat l’any 1987 i sobretot pel tema "Luka" que escoltem ara a Troba – Dors, va ser el single estrella d’aquest disc i es va convertir en la cançó més popular d'aquesta bona cantant nord-americana. Suzanne Vega ens parla a "Luka" sobre el maltractament infantil i la cantautora nord americana Suzanne Vega la va escriure inspirant-se en un fet real, la seva musa va ser la figura d'un nen del seu antic barri, un petit que patia i sembla ser que molt, els maltractaments  des de la seva més tendra infantesa per part del pare. El single va arribar al lloc 3 en les llistes d'Estats Units i al 23 en el Regne Unit. Dins d’aquest mateix àlbum de Suzanne Vega també es trovaba la cançó “Tom's Diner” que no és va clasificar als Estats Units i va arrivar al lloc 58 a Anglaterra si be el llarga durada va ser número 2 al Regne Unit i va puxar fins al lloc 11 a la seva patria. En total Suzanne Vega ha publicat tan sols 8 discos, l'últim "Beauty and Crime" l’any 2007. La veritat es que la seva carrera es caracteritza precisament per lo poc prolífera que es, no és prodiga en exces. Curiosament els seus discos sempre han rebut bona acollida per part de la prensa, aixó es veritat, però las xifres de ventas de Suzanne Vega no han anat lligades mai amb aquestes bones crítiques.

Luka (Suzanne Vega)

Mi nombre es Luka,
vivo en el segundo piso,
vivo encima tuyo
Si, creo que me has visto antes.

Si oyes alguna cosa a altas horas de la noche
algún tipo de problema, algún tipo de pelea,
solo te pido que no me preguntes qué fue eso.
Solo te pido que no me preguntes qué fue eso.
Solo te pido que no me preguntes qué fue eso.

Creo que es porque soy torpe.
Yo intento no hablar demasiado alto.
Quizá es porque estoy loco.
Intento no actuar con soberbia

Ellos solo te pegan hasta que lloras.
Y después paran, no preguntes por qué
solamente no discutas más
solamente no discutas más
solamente no discutas más

Si, creo que estoy bien,
Me golpeé con la puerta otra vez
bueno, es lo que diré si me preguntas
Y no son tus asuntos de cualquier modo
Supongo que me gustaría estar solo
sin nada roto, nada, por ahí tirado

No me preguntes como estoy.
No me preguntes como estoy.
No me preguntes como estoy.

Mi nombre es Luka,
vivo en el segundo piso,
vivo encima de ti.
Si, creo que me has visto antes.

Si oyes alguna cosa a altas horas de la noche
algún tipo de problema, algún tipo de pelea
solo te pido que no me preguntes qué era eso
Solo te pido que no me preguntes qué era eso
Solo te pido que no me preguntes qué era eso

Ellos solo te pegan hasta que lloras.
Y después paran, no preguntes por qué
solamente no discutas más
solamente no discutas más
solamente no discutas más


Antonio Flores – Canción de amor

Us extreiem aquesta cançó de l'àlbum "Gran via" que Antonio Flores va publicar l'any 1988 i la veritat és que en el seu moment el tema va estar envoltat de polèmica ja que Antonio Flores havia explicat que les seves cançons sempre tractaven temes propers i vivències pròpies, donçs aquesta cançó ens parla de l'amor i el desig que sent per una dona "I que siguis la meva sang m'agrada encara més" deie a la lletra. En cap moment amaga que la cançó estava dedicada a la seva germana Rosario i la incipient premsa del cor d'aquelles èpoques, res a veure amb l'actual i la seva mala llet i poca afició per la veritat i si per propagar rumors malintencionats, va castigar Antonio Flores que, encara que havia treballat en diverses pel·lícules i tret dos LP 's, no havia aconseguit l'èxit ni l'aplaudiment popular i molts el valoraven no per el que ell era, un bon músic de rock, si no pel fet de ser fill de qui era. Mario recorda que per aquella època va organitzar un concert de Lola Flores a Cambrils i va muntar una ruda de premsa al teatre del Divertipark, tot i que ell havia parlat amb diversos d'aquells periodistes assistents sobre el tema d'aquesta cançó, cap es va atrevir a fer-li a La Faraona la pregunta clau i finalment va haver de ser ell mateix, en la seva qualitat de periodista del Diari de Tarragona qui l'hi preguntés sense embuts. Quan va veure que era Mario qui preguntava no va deixar anar cap exabrupte, però va sortir per peteneres i es va acabar l'entrevista, suposem que si hagués estat un altre s'hagués muntat el pollastre, tenint en compte el caràcter de Lola Flores i el seu sentit de clan familiar a protegir sempre. Antonio Flores mai es va treure de sobre el fet de ser fill de qui era. Va tenir problemes amb les drogues i molts. Fins i tot es va trencar el seu matrimoni i val a dir que sols la seva mare i la familia va estar al seu costat, recolzan-lo. Quan semblava haver-se recuperat, Antonio Flores no va poder superar la mort de la seva mare, la genial Lola Flores. La seva mort va ser per sobredosis. Accident, suïcidi... deixem-ho així. Antonio González Flores va néixer a Madrid, el 14 de novembre de 1961 i va morir per sobredosis el 31 de maig de 1995. Cantava rock, va treballar en diverses pel·lícules i amb la seva mort Antonio Flores es va convertir en mite i va entrar a les pàgines de la història del rock espanyol. Reconeixem que el disc més venedor en la carrera d’Antonio Flores va ser "Cosas mias" del any 1994, pero “Gran Via”, on es trobava aquesta cançó, va ser un bon treball.

Canción de amor (Rosario) (Antonio Flores)

Me gusta el color
Que tienen tus ojos
Me gusta el olor
Que tiene tu piel
Me gusta el sabor
Que tiene tu boca
Me gusta tu pelo
Todo tu ser

Me gusta el ritmo de tu caminar
Pero aún me gusta más tu libertad

Me gusta tocar
Tu cuerpo moreno
Me gusta escuchar
Tu voz infantil
Me gusta decir
Tu nombre Rosario
Me gusta gritar
Que eres para mi

Me gusta el ritmo de tu caminar
Y que seas mi sangre me gusta más
Me gusta el ritmo de tu caminar
Y que seas mi sangre me gusta más

Me gusta el ritmo de tu caminar
Y que seas mi sangre me gusta más
Me gusta el ritmo de tu caminar
Y que seas mi sangre me gusta más

Me gusta el color
Que tienen tus ojos
Me gusta el olor
Que tiene tu piel
Me gusta el sabor
Que tiene tu boca
Me gusta tu pelo
Todo tú ser


Sangtraït – Blues del miner

Els gironins Sangtraït van editar l’any 1990 un àlbum titulat "L' ultim Segell", un dels seus millors treballs discogràfics i tancant aquest llarga durada es troba aquest tema que us hem seleccionat i que sense perdre l'aire heavy metal característic de Sangtraït, ens mostra una faceta amb moltes connotacions bluseras. Sangtraït són un dels grups claus per a l'enlairament del rock en català i al costat de Sau, Sopa de Cabra i Els Pets, van participar en el famós concert del Palau Sant Jordi que va representar la revàlida per al gènere i la seva posada de llarg. Curiosament i malgrat que les actuacions dels quatre grups es van gravar, sols s'ha publicat l'àlbum en directe dels gironins i la nit del concert, els quatre grups, tot i el que s’avie anunciat, finalment no van tocar cap pèça junts, ni propia ni versió. Els Sangtraït es va formar a La Jonquera, l’any 1982 i van debutar discogràficament amb "Els senyors de les pedres" que es va publicar l'any 1988. En total van editar 12 discos de llarga durada i en un d'ells, el CD "Eclipsi", de 1995, es va incloure la primera pista digital per reproduir mitjançant ordinador de la indústria musical en català. Es van desfer a principis del nou segle. En aquest àlbum del que us hem extret "Blues del miner", tot un cant loan la dura vida que suporta la gent que treballa a les mines, el grup l'integraven Quim Mandado (veu, baix i teclats), Josep M ª Corominas (guitarra), Lupe Villar (guitarra), Papa Juls (harmònica i saxo) i Martín Rodríguez (bateria) que s'havia incorporat al grup substituint a Víctor Rodríguez l’any 1985. Durant un temps van comptar amb el cantant Marc Gonzàlez. Quim Mandado i Martín Rodríguez van crear posteriorment  Los Guardianes del Puente, al costat de Joan Cardoner que venia de Terratrèmol i van publicar un àlbum cantat en castellà. Lupe Villar té una carrera en solitari des que es va desfer Sangtraït, encara que no és tot el brillant que la qualitat de la noia es mereix. Mario coneixia la gent de Sangtraït, sobretot a Lupe i Quim que en diverses ocasions van estar a casa seva, Val a dir que dins del món musical en català se'ls va criticar i molt degut a l'edat del bateria, una cosa certa, però també una cosa de la qual ells van passar sempre romanent units, ja que la gent no té en compte una cosa molt important que s'aprèn amb els anys: la veterania és un grau, xiquets, xiquetes.

Blues del miner (Sangtraït)

Què fosca és la mina
m'explicava aquell miner
T'allunyes de l'aire
que amanyaga el nostra cel
I tornes ombere
per entrar dins de l¡infern
on no hi ha dia
I el somni de la nit no existeix

No sé per què
tu ets miner
No sé què fer
No sé què dir
Duc la mina sobre la pell
Tinc les mans negres
de tant repicar les parets
I l'ànima trista
per aquells que ja mai tornaran

Tenia dotze anys quan
va donar el su primer cop
a la galeria
número cent vuitanta-dos
Picant la pedra
entre basses d'aigua i pols
mentres el pare
li deia que l'avi era el millor

No sé per què
tu ets miner
No sé què fer
No sé què dir
Duc la mina sobre la pell
Tinc les mans negres
de tant repicar les parets
I l'ànima trista
per aquells que ja mai tornaran


Paloma San Basilio – No llores por mi Argentina

Avui al programa us portem aquest tema interpretat per Paloma San Basilio que es va incloure originalment en el musical "Evita", del qual ella va ser la protagonista a l'edició espanyola, molt abans que Madona la cantés a la pel·lícula. "Evita" és una obra de teatre musical, les cançons van ser escrites per Andrew Lloyd Webber que es va encarregar de la música i Tim Rice de les lletres. Estrenada l'any 1976, la versió original ens referim, està inspirada en la vida i mort d'Eva Perón, aquesta extraordinària dona, personatge clau en la història del Segle XX i a la qual Cristina Fernández de Kirchner, actual ocupant de la Casa Rosada, li agradaria ser comparada, malgrat que no li arriba ni a la sola de les sabates. L'obra, centrada en la figura d'Eva Perón, mostra també a Che Guevara, Juan Perón i el cantant de tangos Agustín Magaldi, l'ascens al poder de Perón i la mort d'Evita que va sumir en la tristesa i el dolor al poble argentí. La veritat es que el Che està posat amb calçador ja que históricament, mai es van relacionar Evita (a la foto) i ell. La cançó més popular del musical és "Your say cry for me Argentina" que escoltarem ara i la canta Evita des del balcó de la Casa Rosada, quan Perón guanya les eleccions, amb lo que ella passa a ser Primera Dama del país. La veritat és que sempre s'ha dit que l'obra es va muntar al voltant d'aquesta cançó que va ser la primera que els autors van escriure. "Evita" es va estrenar per primera vegada en un disc, era 1975 i els protagonistes van ser Julie Covington (Evita), Colm Wilkinson (Che), Paul Jones (Juan Perón), Barbara Dickson (la amante) i Tony Christie (Agustín Magaldi). Es va estrenar el 12 de juny de 1978, en un teatre del West End a Londres. El paper d'Evita aquí va ser interpretat per Elaine Paige, el de Che per David Essex i el de Perón va ser Joss Ackland. En l'edició espanyola del musical "Evita" que es va estrenar el desembre de 1980 i va estar en cartell durant dos anys, els protagonistes van ser Paloma San Basilio en el paper d'Evita, Patxi Andión en el de Che, Tony Landa era Magaldi, Julio Catània va ser Perón Montserrat Vega era la amant de Perón, encara que hi van haver canvis i també van intervenir, entre d'altres, Pablo Abraira. Us explicarem una curiositat, quan Paloma San Basilio va realitzar la gira amb el musical per Amèrica Llatina, no va poder actuar a l'Argentina on va ser vetada pel  règim dictatorial imperant en aquelles èpoques. La veritat és que Paloma San Basilio ha representat dos musicals més al llarg de la seva carrera artística: "El hombre de la Mancha" i "My Fair Lady", els dos compartint escenari amb José Sacristán. Mario ha de reconèixer que amb el personatge històric d'Evita no pot ser parcial, l'adora i és que el seu pare, nascut a La Plata, era un fervent admirador d'Evita, encara que ell no es considerava peronista, sempre li deia que si de cas, era un dels Descamisats d'Evita, però Mario va créixer respectant i admirant aquest personatge únic de la política argentina, el país dels seus pares.

No llores por mi Argentina (Tim Rice)

Será difícil de comprender
Que a pesar de estar hoy aquí
Soy del pueblo, jamás lo podré olvidar.
Debéis creerme
Mis lujos son solamente un disfraz.
Un juego burgués, nada más.
Las reglas del ceremonial

Tenía que aceptar, debí cambiar
y dejar de vivir en lo gris.
Siempre tras la ventana sin lugar bajo el sol,
busqué ser libre pero jamás dejaré de soñar
y sólo podré conseguir la fe que queráis compartir

No llores por mí, Argentina
mi alma está contigo,
mi vida entera te la dedico,
mas no te alejes, te necesito

Jamás podréis ambicionar.
Mentiras dijeron de mí.
Mi lugar vuestro es, por vosotros luché,
yo sólo quiero sentiros muy cerca,
poder intentar abrir mi ventana
y saber que nunca me vais a olvidar.

No llores por mí, Argentina,

No llores por mí, Argentina.
Mi alma está contigo,
mi vida entera te la dedico,
más no te alejes, te necesito.

¿Qué más podré decir
Para convenceros de mi verdad?
Si aún queréis dudar mirad mis ojos.
Ved como lloran de amor.

No llores por mí, Argentina
Mi Argentina


Loquillo y Trogloditas – Los ojos vendados

L'any 1994 el segell Avispa Records propietat de Luis Mendo i Bernardo Fuster, va editar un doble CD benèfic titulat "Amnistia Internacional" els beneficis anaven destinats a la campanya “Vidas silenciadas, Contra los homicidios políticos y las desapariciones forzosas” en el que van posar cançons, moltes d'elles inèdites, artistes de la talla d'Aute, Medina Azahara, Chavela Vargas, Mikel Erentxun, Los Secretos, Diego Vasallo, Pablo Guerrero, Manolo Tena, Acadèmica Palanca, Rosendo, Tam Tam Go!, Enrique Morente, Juan Perro, Burning, Los Rodríguez, Miguel Ríos, Los Ronaldos, Os Resentidos, El Último de la Fila, Luis Pastor, Celtas Cortos, Loquillo y Trogloditas, Tahúres Zurdos, Suburbano, Ruper Ordorika, Lluís Llach, Pedro Guerra, Còmplices i ens sembla que ens deixem algun, per cert, la producció no va comptar amb cap mena de subvenció oficial. No volien lligams. En aquest doble CD també es va incloure aquest tema que escoltem ara a Troba – Dors per acabar el programa d’avui, a càrrec de Loquillo y Trogloditas amb una lletra molt dura que ens parla de represió i violencia. Creiem que aquesta va ser una de les cançons inédites que es van incloure en aquest doble CD. La banda estave liderada por José María Sanz Beltrán, nascut el 21 de desembre de 1960 en el barceloní barri del Clot. El primer grup que va formar es va dir Teddy Loquillo y sus Amigos, al costat de Carlos Segarra, però van passar amb més pena que glòria. L’any 1980, va sorgir Loquillo y Los Intocables, amb els quals va arribar a gravar un disc i alguns singles. Va tindre que anar-sen a fer el soldat i la mili va trastocar els seus plans, però en tornar de complir amb els seus “deures amb la pàtria” es va trobar amb Sabino Méndez que l’estava esperant amb un grup preparat i van sorgir Loquillo y Trogloditas. Curiosament no van debutar a Catalunya, ho van fer a Tomelloso, Ciudad Real, a l'estiu de 1983. De 1987 a 2005 el director musical del grup va ser el teclista Sergio Fecé que també va ser el productor dels Adhesivo, un grup lleidatà que portava Mario.

Los ojos vendados

Iba en su coche por el camino viejo
eran tres, le detuvieron, le taparon los ojos,
le apuntaron a la cara, no pudo adivinar donde le llevaban,
tan solo recuerda... que le golpeaban.

Esa luz, esa luz cegadora,
sus ojos vendados durante horas,
le soltaron el rollo, su boca sangraba,
no pudo adivinar de que le acusaban,
tan solo recuerda... que le golpeaban.

Eran tres, el recuerda sus caras
por la mañana, al acostarse,
al despertar de madrugada
el reo inocente, perdió toda esperanza.

A la espera de juicio, con abogado de oficio
sin poder decir adiós... en una cárcel lejana,
sin poder besar los labios de la chica que amaba.

Eran tres, el recuerda sus caras
por la mañana, al acostarse,
al despertar de madrugada
el reo inocente, perdió toda esperanza.


Conclou Troba – Dors per avui, però us deixem amb companyia de La Xarxa de Comunicació Local i totes aquelles emissores que emeten el programa. Nosaltres som Quimet Curull i Mario Prades, som Botiguers de somnis i envoltats de paraules i música tocarem el dos fins la propera setmana..

Quimet Curull i Mario Prades
Ens agrada saber què és el que ens diuen